esradgn123 Doğum parası çalışan annelere maaş yerine ödenen toplu para. Sadece çalışan annelere veriliyor 32. haftadan doğum sonrası raporu süresinceye kadar.
Yenidoğan çocuk yardımı var bunu her anne tc kimliği ile başvurup alabiliyor cüzi bir ücret ilk çocuk için 300 ikinci 400 üçüncü 600₺ şeklinde.
Emzirme ödeneği var yine cüzi bir miktar bu da ya sizin ya eşinizin sigortalı olması halinde talep edilebiliyor sizin çalışma şartınız aranmıyor 200 küsür liraydı diye hatırlıyorum 🥰