Merhaba arkadaşlar
Hamileligimde 12 haftada gittigimde bebek gününe uyuyordu
14
haftada gittim. Doktor 5 gün geriden grliyor dedi ben gününü
ma vucüt uymuyormuş beni bir bölüme gönderdi detaylı araştırma yapılması lazımmış devlet hastanesinde randevu bulursam gidicem sizde fikirlerinizi söyleyin perinatoloji bölümü bildiginiz özel bir hastane varsa bana önerin istanbul