simgekaya ben ilk defa alışveriş yapmıştım uygun diye bütün kışlık alışverişini ordan yapmıştım geçen sene. Ama çok pişman oldum . Yıkandıktan sonra bazilari yırtıldı delik delik oldular . Ve aşırı sertleştiler . Beğenmedim ben açıkçası. Bir daha da alışveriş yapmadm ordan hiç. Bana mı denk geldi bilmiyorum inan ki