alonee canım bende tesettrülüyüm bu benim ikinci doğumum olucak nasipse ilkide sezeryandı alt üst takım aldım sezeryan cnkü normal doğumda alttan muane edildigi için etekli giyiyolar ama pantalon daha rahat üstüne uZun tunikler var onlardan al bence iki yakım olsun ikiside pantalon üst olarak geceliğe gerek yok bence