Meryemyahya Nil2736 bende sadece hastaneye götürmek oldujlarimi aldım onları yıkayıp ütülemek kaldı ilk doğumum olacak benimde 🤗 teşekkür ederim hastane çantası için bidaha gözden geçireyim devleti bende bilmiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun da özel de doğum yapabilsin
Meryemyahya Meryemyahya yarın yıkarım utulerim bende hazirlarim inşallah gün geçtikçe yatak bana cazip geliyor sürekli nefes nefesiyim ve çabuk yoruluyorum ağrılar desen onları bahadır cekiyorum ama olsun bizlerin iki meleği olacak inşallah
Meryemyahya 3bebeli1kedili valla Allah yardımcın olsun ikizlerde zor ama senin işin daha zor rabbim kolaylık versin bol istirahat et ve sen alışverişini geçe bırakma erkenden yap çünkü iyice ağırlaşıyor insan ben 24 haftada yaptım alışveriş ona rağmen belim kasiklarim nasıl ağırdı
3bebeli1kedili Meryemyahya valla ağrılar sancılar olmasa neler neler yapacağım da en kötü internetten sipariş veririm diyorum gerçi görüp beğenip almak ayrı zevkli de imkanlar dahilinde pek mümkün gözükmüyor 🙈
Meryemyahya Sehrbnon122 doktorum bana demiştiki yarım kilo bir bebek kendini ne kadar hissettirebilir ağırlığı ne ki ve ilk hamileligimiz olduğu için daha geç hissediyoruz mesela ben bağırsak hareketi sanıyordum ilk önceleri meğer yavrularımmis 🤤
Sehrbnon122 Meryemyahya sarısı bana canım bende arada gaz gibi seyler hissediyorum ama bebek oldugunu düşünmedim hiç henüz 18+4 cok mu erken bilemedim ilk gebelikte daha geç hissedilir deniliyor dogru diyorsun
Cakmaafrodit Sehrbnon122 tam haftasında hissediyorsun aslında 20 yada 21 haftada hissetmiştim ben ilk doğumuum
Cakmaafrodit 3bebeli1kedili Allah seni 😂 3′er tane takım koyduk erkek için kız için peçete ıslak mendil iki tane lohusa pijama takımı ne olur ne olmaz diye 1 tane gecelik kattım onun dışında birşey koymadım eğer hastaneden şu bu lazım derlerse alırız diye
3bebeli1kedili Cakmaafrodit ben de aynı şekilde yapayım diye düşünüyorum zaten küvözde kalma ihtimalleri yüksek ama ne olur ne olmaz ufak bı hazırlık yapmak iyi olur diye düşündüm hayırlısıyla inşallah o günleri göstersin rabbim 🤗💕
star3star Meryemyahya pazartesi 31. haftama giricem nasipse herşeylerini ütüleyip yerleştirdim nasipse bu hafta içi çantamızı hazırlycam
Cakmaafrodit 3bebeli1kedili benimkileri de öyle ama ne olur ne olmaz diye bir ihtimalden hazırda dursun biz öyle diyoruz ama rabbimin dediği olur belki de tam olması gerektiği zaman doğacaklar
3bebeli1kedili Cakmaafrodit kesinlikle her ihtimale karşın hazır olalım da gerisi Rabbimin bileceği sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah 💕
Driia 22 haftalık tek yumurta herşeyim hazır yıkadım ütüledim yerleştirdim. Sadece benim bi kaç eksiğim var onu da tamamlayıp bu hafta çantaları hazırlamayı düşünüyorum artık inşallah. Hazır beklesin kenarda çok ağırlaşıyor insan zor oluyor
Oylumbaska Meryemyahya benim kıyafetler bile ütüleyip yıkandı çanta hazır sadece bavul alıp içine yerleştireceğim.