Kaç haftalıksınız ? Bebiş hareketlenmeye başlayınca geçicek inşallah. İçinizi ferah tutun. Olcak olan ne olsa da olur. Bende bi kürtaj olmak zorunda kalmiştim. Çok çok zor gunlerdi. Sonra hamile kaldım. Bebek hareket edene kadar türlü bahanelerle sürekli kontrole gidiyodum. Mide bulanması , halsizlik, depresyon… Sonra geçti çok şükür. Biraz zaman tanıyın kendinize. İyi olmam lazım çok enerjik olmm lazım diye sartlamayın. Bu bi süreç bunu unutmayın ❤️