bebeklendik Kızlar devlet hastanesinde normal doğum süreci nasıl oluyor? Yanınıza birisini alıyorlar mı sancı çekerken? Birde önerebiliceğiniz doktor var mı?
gizem_c bebeklendik Selçuk topcuya gidiyordum ben gayette memnundum ama izne ayrıldı ömer beye de cok iyi diyorlar sali günü randevum var ilk defa ömer beye gidicem
bebeklendik gizem_c herkes ilk isim selçuk beyi tavsiye ediyor nasıl biri? Muayene sırasında nasıl davranıyor?
gizem_c bebeklendik bende ilk 6 ay özele gittim ama malum sürekli artan fiyatlar yuzunden devlete döndüm. Selçuk bey gayet iyi olması gerektiği gibi davranan gerekli yapılması gerekeni yapan iyi bir doktor izne çıktı şimdi ağustos ortasi gelecek sanırım.