Kızlar 36 + 5 haftalıkken kaygan zeminden kaydım sol kolumun üstüne düştüm ve yürüyemedim adım atmakta zorlandım bir gece hastanede gözetim altında kaldım ağrılarımın %70’i geçti fakat hala ağrılarım oluyor sağa ve sola dönerken çok zorlanıyorum şu an 38 + 5 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum doktorum normal doğum için çatın gayet normal normal doğum yapabilirsin sadece vajinanın dar onun içinde squat vs yap güçlendir dedi ve mantar varmış biraz fitil verdi onu kullanacağım size şunu sormak istiyorum düştüğümden dolayı normal doğum yapabilme ağrılarım daha fazla olacak gibi çünkü oturup kalkamıyor kalkmakta zorlanıyorum herhangi bir tramva yaşar mıyım bunun tedirginliği ve üzüntüsü içerisindeyim yaşadığım ilde şehir hastanesi sadece normal doğum yaptırıyor bunu kendi doktorum da söyledi seni ilk önce. Normal doğuma zorlayacaklar düşmene bağlı çok büyük sıkıntın olursa sezeryana alırlar dedi. Önceden normal doğum korkum yoktu fakat düştükten sonra bir korku oluştu yapamazsam normal doğum olmazsa sezeryan yaptırmazlarsa Ve ben de normal doğum tramva yaratırsa çok endişe duyarım ne yapacağımı bilmiyorum şu an 38 + 5 haftalık hamileyim doktor kararı bana bıraktı normalde sancımı beklemeli miyim yoksa sezeryan olmak için 2,5 saatlik mesafede doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneye gitmeli miyim sizce bu arada 63 kiloyum bebek 3 kg sizleride bir danışmak istedim.. Sezeryana karşı da hiçbir negatif düşüncem yok iki çeşit doğumda hangisi sağlıklı olacak sadece bunun endişesi içerisindeyim kendim için kafam çok karışık