27+2yiz bizde.iki gündür çok fena midem yanıyor 😞benim de biraz eksiğim kaldı.Kıyafet olarak en çok ne aldınız?Bana herkes çok Alma diyor napıcam bilemedim.2 adet 5li takım var,2 adet alt üst takım var 3 tane tulum var 6 tane zıbın var.Daha almalı mıyım?