Ezgi14 Cok kotu grip oldum burnum tikali . gozlerimden yas akiyor. Yutkunurken bogazlar kulaklar agriyor. Var mi evde cozum yoksa doktora gitmem sart mi 😔
Derya341986 Ezgi14 ay tamda ben şimdi meyve sıktıö içtim oda kasılma yaptı ihlamur içtim dün ama içmeye korkuyorum bide sinüzitim azdı benm tansiyonu da arttırıyo 😢😢
fatos2404 Ezgi14 bende çok fena olmuştum hemde sıcaklarda terleyip terleyip duşa girdim birde pekmezli sıcak süt içtim sabah akşam ben öksürük hemde gribi atlattım çok şükür
mrveyvz Ezgi14 Canım bende aynı şekilde atlattım bi süre önce. Çok fenaydım 2 hafta çektim artık 2 haftanın sonunda annem elma soyup kabuğuyla kaynattı onu içtim çok iyi geldi. Deneyebilirsin çok geçmiş olsun en yakın zamanda şifa versin Rabbim 😊
Ezgi14 Derya341986 ya😔 tansiyona dikkat et muhakkak. Bende 2 gundur kilolarca mandalina yedim ama. Kapmisim fena sekilde. Bebege zarari olur diye korkuyorum gribin 😔
Loyam Boğaz ağrısı öksürükten ölüyorum kaç gündür grip oldum ballı süt ıhlamur, limonlu su yapmadığım şey kalmadı bugün artık parol aldırdım dayanamıyorum heryerim dökülüyor 😥
F84 Loyam bende ayni sekildeyim 😔 bebege bir zarari varmiymis? Hergun zencefil, limon kaynatip uzerine karabiberli bal dokuyorun asiri halsizim bide
Ezgi14 F84 ya bilmiyorum ben doktora gitmeyince grip bebege zararli dediler bende korktum. Ama ilac kullanmakta istemiyorum sastim kaldim
Ezgi14 fatos2404 gecmis olsun insallah bizde atlatiriz ya. Genelde hasta olmam simdi hamile hamile beni buldu. Uyuyamiyorum. Burnum acayip tikali 😏
Irmakelizim06 Ezgi14 burun yıkanıklığına tuzlu su çekebilirsin yada eczanelerde deniz suyu satılıyo doktora danıstım bende nefes alamıyorum onları dene canım umarım iyileşirsiniz hepiniz
Agg0207 Nane limon kaynatalirsin içinede bal akşam yaptım sonrada yattım resmen uyurken hastalıgı atmışım felaket terlemişim uyurken bu gün yine denicem bir bardak
HakanDuyguGl Cnm bır gun evde dınlen ballı süt ve zencefil limonlu lipton çay içtim ayrıc limonlu ıhlamır birgunde kendıme geldım