Selam arkadaşlar
Bugün 35+1iz bilenler vardır konu açmıştım 32 haftadan beri erken doğum tehdidinden kaynaklı nidicard ve progestan kullanıyorum hastanede yatmıştım 2gün doğum durduruldu. İlaçlarım bitmişti doktor izindeydi gece düzenli ağrılarım başladı 5dakkada bir gelen doğumhaneye gittim muayenede yine 1cm açıklık var ama ilaçları tekrarladılar istersem sezeryana alabileceklerini söylediler başka doktor tarafından bende normal istediğimi söyledim Nidilat ve progestana devam ediyoruz ama ağrılar hiç bitmiyor benim gibi bir durum yaşayan tecrübeli anneler benimle tecrübelerini paylaşabilir mi 3 haftadır çok dengem bozuldu sabah akşam kafamda hep aynı düşünceler psikolojim bozuldu artık hem ağrı çekiyorum hem bissürü ilaç içiyorum yine her halimize çok şükür ne olacak bu halimiz bilmem 🤷♀️ Yanıtlarınızı bekliyorum Allah herkesin yardımcısı olsun