Kubrak1993 Merhaba 39+2gunluk hamileyim sol bosluguma sanci girip duruyo dogum sancisi olamaz diyimi sabahta midem bulandı ama istifar etmedim tecrubem olmadigi icin soruyprum ilk gebeligim simdiden tesekkir ederim
1oznuur Kubrak1993 aynı haftalardayız bana da oluyo bayadır ve şiddetlenerek devam ediyo dogum sancısı olsa bilirmişiz bes dk bir kesilmeyecek şekilde olunca oluyormus