Hamile olduğumu 5 gün önce öğrendim ama doktorlardan asla randevu bulamadım hep 15-20 gün atıyor . Bugün tam 5 haftalık gösteriyor gebelik . Öğrendiğim gün adetin 2.günüydü beta 289 çıktı . 2 gün sonra tekrar yaptırdım 693 çıktı . İki gün daha geçti bugün tekrar yaptıracağım . Doktordan sıra bulamadığım için korkuyorum sıkıntılı bir gebelikse bu beta değerlerinden anlayabilirmiyim