Peker Kızlar Merhaba Özel hastanelerde analık hakkından faydalanarak ücretsiz muayene olan var mı? Veya ücretsiz doğum yapan var mı?
Ozgeozgul Peker devlette sigortanız yoksa bile muayene olabilmek için var analık hakkı özelde öyle bir şey yok
Kbraylmz1 Peker analık hakkı seni hastane sigorta yapıyor sadece sigortalı gibi faydalanıyorsun yüne ücret ödüyorsun sigortasız 300 ise sigortalı (analık hakkıyla) 200 misal
aylinpalaa Peker eşimin işi sebebiyle bağkura geçiş sürecinde hastaneye gitmiştik muayene için (özel) sigortasız 550₺ydi analık hakkından faydalandığım için sigortam devam ediyordu normal muayene ücreti ödedim. Ücretsiz diye bir şey yok maalesef
BoyGirlAnnesi Peker analık hakkı ücretsiz olarak sigorta vs yoksa devlet hastanelerinde yararlana biliyorsun
Ozge Peker özelde sigortan yoksa ekstra ücret ödeniyor. Sanmıyorum analık hakkı olacağını. Varsa devlette vardır.
Byz91 Peker analık hakkından yararlanmak demek özel hastanede sigortalı gibi ücret ödemek demek canım. Bedava deil ama en azından bir kısmını ödemiyorsun.
Delimavi Senin ya da eşinin üzerine sgk yoksa ya da ödenmemişse normalde devletin hastaneye ödediği payı sen cebinden ödersin ama gebelik nedeyle gidiyorsan cebinden ödemezsin analık hakkı bu. 400 yerine 300 ödersin gibi muayene ücreti olarak