Minan123 Bugün bir hafta oldu doğum yapalı sezeryan yerimde şiddetli ağrım var ağrıdan göğsüm agiriyor nefes alamıyorum resmen birde kanamam çok az geliyor hanımlar bir ped dahi dolmuyor resmen ne yapayım sizce ilaclarimida kullanıyorum ama yok fayda etmiyor