Merhabalar. Hamileyken bayramda kuyruk yağı ile pişen et yemiştim ama bugün internette kuyruk yağının zararlı olduğunu okudum içerisinde A vitamini varmış sanırım benim gibi hamileliğinde kuyruk yağı ile yemek yiyen var mı acaba cevaplarsanız çok sevinirim 😞