Minik_prenses Krtbusraee ayy benim Minnoş kızım sürekli hıçkırıyor hatta sabah hıçkırık sesiyle uyanıyorum çok da hoşuma gidiyor Gün içinde 3-5 kere falan oluyor bu ama Anne karnında ki sıvıyı içtiği için hıçkırıyormuş bir de emme içgüdüsü gelişiyormus 🥰🥰
Ormanmeyveli Krtbusraee Ben bazen günde 3 kez kadar hissediyorum diyaframları çalışıyor doğduktan sonra kolay nefes alabilmeleri için 😍😍
yaasemin Krtbusraee hic kırık olduğunu nasıl biliyorsunuz nasil bi hissetme ben 20 haftalık oldum ama hissetmiyorum bisey bende mı bi eksiklik var acaba 🤔
Krtbusraee yaasemin 26 27 den sonra net hissediliyor genelde ard ardına ritmik pıt pıt minik ziplamalar şeklinde çok tatlı bir his mutlaka farkedersiniz olursa🥰
yaasemin Krtbusraee ay inşallah o günü görürüm ne biliyim bazen karnımda su sesi grultular duyuyorum hissediyorum ama çözemedim o mu diye
busrazz yaasemin kız hergün anneme soruyorum ne zmn nasl hissetcem diye başının etini yiyorum😂 bilmedgmz içn tanımlayamıyoruz
yaasemin busrazz ben ufak tefek biseyler hissediyorum ama damar felan diyip geçiyorum ilk gebelik ilk heyecan olduğundan anlamıyoruz 😂😂 ileri zamanda tamamen hissederiz inşallah 😍
Cankusum_22 35 ten sevgiler buralara gelmeyin kızlarrr anamızı ağlatıyorlar canları sağolsun da gece uykusuna doğmadan hasret bıraktı yampiri kızım