Suleymanova25 Kız çocuğunuzu hic emelliyatla kesr yani əməliyyatla kucaniza aldinizmi ? Emelliyatdan sonra ağrılarınız oldumu ? Kaç gün çəkdi ? Nasil oldu anlatirmisiniz lütfen ?
Sumiire Suleymanova25 sezeryan demek istedin sanırım evet ben sezeryan oldum benimkisi sorunsuz gecti 6 saat sonra yürümeye başladım yürüdükçe kendine geliyosun agrıların azalıyo eğer ameliyat yerini kuru tutarsan cabuk iyileşiyo
haklisinesracim Türkiye’de sezaryen oranı %48 burada yarısı sezaryen yapmış olan anneler zaten çok var yani. üstte kalsın
Sumiire Suleymanova25 her ikisininde zorluğu ayrı benim elimde olsa normal isterdim acıların dikişlerin en fazla 1 ay içinde toparlıyosun sezeryan oldum cok cabuk iyileştim ama bel ağrısı kaldı beni çok rahatsız ediyo
Deletedmom21662 Suleymanova25 ben normal doğum yaptım iki tane 3 ay önce çok güzel kolay bir doğumdu ve çabuk iyileştim kaçıncı haftadasınız ?
Suleymanova25 Sumiire ben azərbaycanlı olduğum için bazı sözleri doğru yazmaya bilirəm kusura bakma ama mənde normal doğum yapmak istiyorum ama annem korkuyo
Anne1010 Suleymanova25 annen doğum yapmıycak sonuçta sen yapıcaksın. O yüzden kendini nasıl rahat hissedeceksen o şekil yap. Ağrıyı sızıyı çekecek olan sensin sonuçta.
Sumiire Suleymanova25 yok ben anlayabiliyorum seni haftan daha cok erken sanırım gözünde rahatsızlık varmış doktorunla konuş gözüme etki ederim normal doğum olursa diye ona göre senin için sağlıklı olanı tercih et
Deletedmom21662 Suleymanova25 yani postunuz üstte kalsın görsünler bilgi versinler yorum yapılmadığında post görünmüyor
Suleymanova25 Deletedmom21662 daha 10 haftalık bende normal doğum istiyorum çok hemde amma annem korkuyo ki sən doğuramazsin
Deletedmom21662 Suleymanova25 niçin henüz haftan çok erken doğum yaklaşınca daha iyi karar verirsin ♥️
Deletedmom21662 Suleymanova25 annende seni düşünüyor kıyamıyor demekki gözündeki rahatszlktan dolayı değil mi
Suleymanova25 Deletedmom21662 evet ama yani normal doğum yapmayi düşünüyorum amma doktora gittiyimde gözlerim için izin vermeseler o yüzden sordumki sezeryan olunca çokmu ağrı oluyor
Deletedmom21662 Suleymanova25 ağrı normal doğumda da var iki doğumda ağrılı sadece iyileşme süresi her insana göre değişiyor şimdiden böyle düşünüp kafanı bulandırma hayırlısı olsun inşallah