_aren hayırlısı ile inşallah bebeğinizi kucağınıza alın 🌸❤️
Kendimden yola çıkarak listemi söyleyeyim eksik varsa arkadaşlar tamamlar😊
2 takım düğmeli pijama koydum.
1 takım sabahlıklı gecelik koydum.
(Lohusa takımı almadım. İleride kullanılmıyor)
2 çift çorap koydum.
Crocs terlik koydum. ( parmak arası sıkıntılı oluyor)
Emzirme sütyeni koydum bir adet. İndirimde süwenden 80 tl ye almıştım.
Depend koydum 1 paket.
2 adet alt iç çamaşırı koydum.
Bir kit hazırladım. İçeride diş macunu, diş fırçası, küçük saç spreyi, rulo peçete, ıslak mendil, tarak, şampuan kuru olanından da ekledim deodorant muhakkak koydum. Çıkmadan kısmet olursa eğer makyaj malzemesi koyacağım.
Birde sade kahve koydum.🙏 aklıma gelenler bunlar eksik varsa dediğim gibi arkadaşlar ekler.
Hastaneye giderken elbise giyineceğim rahat oluyor diye.