Anne980 Doktor 17ye kadar kullan sonra bırak demişti, bulantılarım kesilmemişti ama yinede bıraktım 17de. 18de tamamen kesildi neredeyse. 6. Haftadan 15. Haftaya kadar hatta 7-12 arası aşırı kötüydü, prilam içsem bile bulanıyordu sadece kusmuyordum. 15. Haftaya kadar neredeyse sadece süzme peynirle beslendim. 10 kg verdim. Sizdedee olabilir korkmayın, doktor bana bu süreçte sadece su bile içsen bebeğine hiç birşey olmaz o senin depolarını kullanıyor demişti.