atlasannesiiii oluyor özellikle yatarken ya da yatar pozisyonda otururken, hemen ya pozisyon değişiyorum ya da kalkıyorum kan dolaşımı hızlansın diye, sakinleştirip kendimi öyle uyuyorum bebekler artık büyüdü artık yatakta dönmek bile bir iş oldu fazla efor harcıyoruz