Merhaba kızlar 18+3 hamileyim ve yakında tetanoz aşısı için çağıracaklar ve ben çok kararsızım.
Ben bir kac sefer kahverengi lekeleme yaşadığım için tedbir amaçlı sabah aksam progestan kullaniyorum. Progestan kullanipda aşi olan varmi?
Ben bir kere farkli bir aşıda çok ateşlenmiştim o yüzden korkuyorum ama doktorum aşı ol diyor.
Kimisi tetanoz aşı erken doğuma sebeb oluyor vs diyor siz ne düşünüyorsunuz kafam çok karışık.
Siz kaçinci kaftalarda oldunuz ve yan etkiler neydi