Fatmademir11 Kızlar 38+3 olduk ağrı arada oluyo ama nstde çıkmıyo açılma yok ne kadar yürüsemde egzersiz yapsaöda yok ne yapmam lazım açılma olması için?
Melikemercimek Kekik suyu, squat veya yerleri eğilip kendin sil veya cam sil eğil kalk , merdiven in çık , hurma ye , ananas çayı. Ada çayı iç . Yürüyüş yap en az on bin adım
Deemetibostnci Melikemercimek kafayı mı yedin 10 bin adım 38 hafta da atan varsa bana Bi dönsün tansiyon nabız tavan yapacak nefes nesefe bayılır insan ciddiye almıyorum
Busenurrr97 Melikemercimek 22 haftaligim zor yürüyorum bu haftada birine 10 bin adım At demenden biraz tuhaf bence imkansıza yakin
Melikemercimek Deemetibostnci asıl sen ne kadar terbiyesiz bir insansın üslubunu bil de konuş. Ben youtube de izledim atan atıyor burada da okudum yani on bin adım atınca açılmam birden 2 cm den 7 cm e çıktı vesaire diye . Ben tavsiyede bulundum kendi sağlık durumu el vermeyen bin adım da atamaz ona bakarsan herkes kendi imkanı ölçüsünde yapabildiğini yapar . Bana laf yetiştireceğinize kendiniz araştırın siz tavsiyede bulunun o zaman .
Fatmademir11 Deemetibostnci evet zor oluyo ama doktorumda diyor 10 bin afım diye sıcaklardan dolayı çok zor o yüzden evde hiç oturmuyorum
Deemetibostnci Bacım sıcak duş al sık sık bide sıcak suya otur masaj yap perine masajı öneririm birde ilişki sıklığını arttır şiddetitinide üçüncü gebelik iki normal dogum çok faydası oluyor
Fatmademir11 Deemetibostnci tarçınlı su iç dediler birde tarçınlı suda otur dediler sıcak tarçınlı suda oturdum perine masajı 2 günde bir yapıyorum inşllh açılmam olur artık🤲😊
Deemetibostnci Melikemercimek terbiye mi bozacak bişi yazmadım hakaret de etmedim 10 adım çok riskli asla doktora danışılmadan atılmaz yanlış tavsiye veriyorsun insanların kan basıncı tansiyonu nabızı bukadar adımı kaldırmayabilir sakin ol bişi yazmadım sana ne bu sinir
Fatmademir11 Deemetibostnci evet yaptm kendimi hep normale hazırladm ama nasip değilmiş hastanede haraketleri azalfı diye yatış yaptm sabah 7 den öğlene kadar 6 saat suni sancı verildi ama bende tık yoktu daha sonra sezeryana aldılar kordon 3 kez bacaklarına dolanmş o yüzden bebek kendini itememiş aşagı ve sezeryan oldm yani ne yaparsak yapalım nasip neyse o oluyor.
Deemetibostnci Fatmademir11 ay canım öyle böyle bende 36 haftaya yaklaştım makat gelişli ters bende çok normal istiom ama Allahım dediği olacak gibi 15gün sonra belli olacak herşey
Pheebs Düzenli sancım var hatta 100 leri gördüm nst de ama açılma 0. Doktorumun önerilerini yazayım size de fikir olsun. Her agrim olduğunda hemen hareket etmek. Bol bol squat yapmak. Dayanabilecegim en uç noktaya kadar yuruyus yapmak. Bol bol merdiven inip çıkmak. Adacayi yesilcay tüketmek. Suyu artıran meyve türü gıdalardan uzak durmak. Eşle korunmasız ilişki. Sicak duş. Gogus ucu kremiyle göğüslere sürekli masaj yapmak. Pilates topuyla egzersiz yapmak.