19+4 olduk ilk gebeliğim ve henüz hiç hissetmedim hareketlerini içim hiç rahat değil hareketleri hissetmek istiyorum artık aynı durumu yaşayanlar var mı özellikle çikolata yiyip yatıyorum hissetmek için ama genede tık yok hissedenler nasılbi his nasıl oluyor bilgilendirin lütfen