Senaemrah066 Hanımlar 40+4 olduk hala ne sancım var ne de kasılmam bebeğim iyice kanala oturmuş doktorum pazartesi son gün yoksa sezeryana alacağız daha fazla bekleyemeyiz dedi göbeğim çok düştü doğumu veya kasılmaları başlatacak önerilerinizi bekliyorum😔
Miracle22 Senaemrah066 Merdiven inip cikin yan yan (korkuluklardan tutunarak) Bir de comelme hareketi yapin bol bol