Hanımlar günaydın sizlere birşey danışmak istiyorum. 7+4 gebeyim. Daha önce iki düşük oldu ilkinde kanamam vardı ikincisinde kalbi durmuştu rastgele doktor muayenesinde öğrendik. Kan pıhtılaşmam var bu hamilelikte de kan suladırıcı iğne ve coraspin kullanıyorum doktor keseyi gördüğünden beri. Normalde çok mide bulantısı kusmalarım var genel olarak sürekli yatış halindeyim. Yalnız bugün kalktığımda sanki hamile değilim tüm mide bulantılarım birden gitmiş gibi uyandım ama çok geçmeden geri geldi tabi o bulantılar. Ayrıca sol belimde çok fazla bi ağrı hissettim ve ayağa kalktığımda da devam ediyor herhangi bir kanama lekelenme vs yok bel ağrısı var bu haftalarda bunları yaşayan var mı normal midir yoksa herhangi bir düşük belirtisi midir daha önce yaşayan varsa beni aydınlatabilir mi 😕