ayaniz Sevdagkm bende 20. Haftadaym gece 3 kere uyanıyorum gün icinde sürekli hayatım orda geciyo bende korkmaya baslamıstım artık.. benimki uzun süredir böyle 15 haftadan beri artarak gidiyo
deletedmom6295 Sevdagkm gün günü tutmuyor maalesef bir gün üç beş kez gidiyorum başka bir gün hiç tuvaletten çıkmıyorum. bebeğin anne karnında en iyi arkadaşı idrar torbasıymış 😀
Sevdagkm sudamlasi yok idrar testi yaptirdim temiz cikti ama dakkada wc te gitmek korkutmaya basladi artik beni
sudamlasi Sevdagkm bebeğin büyüdükçe idrar torbana baskı yapıyo ilerleyen haftalarda daha fazlası olabilir.. Öksürük hapşırma gülerken bile idrar kaçırma yaşayabilirsin hepsi normal.
Sevdagkm ayaniz arkadsin dedigi gibi sanirim bebek buyudukce baski yapiyordur yine de muaneye gittigimizde sormakta fayda var ilk gebeligim oldugu icinde tecrubesizim en ufak seyi takiyorum malesef😔
deletedmom6295 Sevdagkm 25. haftadayım sizin haftalarınızda çok sık idrara çıkıyordum ben de rahmin yukarı çıkmaya başladığı haftalar onunla da bağlantılı olabilir
Sevdagkm deletedmom6295 saglicakla alin kucaginiza ins bir sey sormak istiyorum bebek kah haftada yukari cikiyor benimki rahim bolgemde hareket ediyor gobegim cikti fakat bebegim gobegimde deyil
deletedmom6295 Sevdagkm göbek hizama çıkmaya başlayalı ancak 2 hafta oluyor ondan önce hep kasıklardaydı tospiğim 😀 sağlıcakla alalım hepimiz evlatlarımızı kucağımıza🙏🏻
Cansugomur Bende 19.haftama gircem aynı dertten muzdaripiz ama benim enfeksiyon var o yüzden mi bilmiyorum 😏