nurtanesiiii Kizlar 4+5 te bayramdan önce gittiğimde keseyi gördük suan tam 6 haftalik oldum ayın 18 inde açılacakmış hastaneler gittiğimde hem bebisi hem kalp atışını görürmüyüm acaba 🤭🙏
Senanur567 nurtanesiiii 5+3 günlükken gitmiştim keseyi gördük bebeği daha göremedik 19 unda 7+3 günlük olacak inşallah hem bebeği hem de kalp atışını duyarız
nurtanesiiii Senanur567 insallah canım ilk gebeligimde göremedik kurtaj oldum ondan bu korkumm🌸 insallah sag salim görürüz 🙏
Haticegg Sehrbnon122 Benim de kese göründü ama embriyo görünmedi 5+5 çıktı bebeğim, son adet tarihinizle uyumlu mu bebeğiniz?
Sehrbnon122 Haticegg evett evet canım 2 3 gün geride ileride olsa dahi sonradan düzeliyor merak etme erken henüz daha bazen 7 haftadan sonra bile görülebilir endişelenme
Meliha09 nurtanesiiii ben 5 haftalık keseyi gördüm 6 haftalık kalp atışını duydum ama orda henüz daha bebek görünmüyo kalp atışını duysanda bebek formunda 9. Haftada gördüm ben