cicekcikiz bence mama verip vermemek sizin kararınıza çok bağlı olmaz. Acizane fikrim. Yani mama vermek zorunda da kalınabiliyor bazen. İnşallah öyle bişey olmazh birimiz için. 🤲 Bence şimdi 1 tane alın cam küçük. İlerleyen zamanda ihtiyaca göre büyük, pilastik vs. Alırsınız. Ben de avent almıştım cam bitane. Bebeğim sevmedi biberon. Kullanma gereği de olmadı pek. Gerektiğinde kaşıkla hallettik. Biberonsuz 18 aylık oldu bile.
Zaman geçtikçe bebeğe göre şekilleniyor ihtiyaçlar