confundo Hanımlar 20. HaFta tetanoz aşısını 23. Haftada yaptırsam bi sorun olur mu geç mi kalmış olurum?
123xyz confundo bana doktorum 20.haftadan sonra önerdi araya bayram vs girince bende henuz vurulmadım şuan 22,haftadayım
MSultann Pirayeee ay ben 18 haftalık oldum 2 hafta geçsede hemen vurulsam diyorum. Mutfakta hep minik de olsa elim kesiliyor. Siz neden düşünmüyorum dediniz, bilmediğim birsey varmı acaba benimde
MSultann 123xyz 19 hafta olacak pazartesi 1 hafta erken vurulsam diyorum bende. Bayramda elimi kestim yada hep kesiyorum mutfakta 😂
Pirayeee MSultann ben ilk kızımda yaptırdım ama sağlıktan çok zararı varmş, araştrdkca yeni şeyler öğreniyorum.. Ben orneklemdirmiyim instada glutensizdunya.com sayfasındaki makalelere göz atabilirsinz
Ceycey22 confundo ben 26. Haftadayım bu hafta olacağım. 23-24. Haftalarda olacaktım ancak taşındığım için ve sonrasında aile hekimi değişikliği için bekledim ve bayram da girdi. Ama hemşire bana sıkıntı olmayacağını söyledi. 2 doz olacağım önemli olan 2. Dozun 35. Haftadan sonraya denk gelmemesi dedi. 1. Dozdan 4 hafta sonra oluyormuş 2. Dozda
123xyz Pirayeee ben dediğiniz sayfada bişey bulamadım burada paylaşır mısınız olumsuzluklar nelermiş?
MSultann Pirayeee Bende sayfayı inceledim pek birsey bulamadım. Ama ne kadar bilimsel yazılanlar. Arkadasa attığınız mesajdan atar mısınız merak ettim bende.
Night confundo Bence geç değil. Benim küçükken tetanoz aşılarım tamamlanmış 3er doz şeklinde sonralarda ise 10 yılda bir vuruluyorsun zaten, bana en son 2018’de elim kesildiğinde vurdular. Üzerinden az zaman geçtiği için gerek yok dedi doktorum