Ayselrn Bugün 40.haftam doldu 1cm açılma var dedi doktor pazartesiye kadar doğurmazsam pazartesi yatışım yapılcak suni sancı alıcam korkuyorum gerildim iyice arkadaşlar regl olcak gibi sancılarım var şuan ama bilmiyorum bilgilerinize ihtiyacım var
superstar_00 Ayselrn Her sancınız geldiğinde yere eğilin bacaklarınızı açın ıkının , squat hareketi yapın , merdivenleri çift çift çıkın duş alın duş almak rahmi gevsetiyor ve açıklığın ilerlemesini sağlıyor.
Kevserr42 Ayselrn oğlumu 40+54 cm açıklıkla doğurdum suni sancı ile bacı ben norml sancı da hissetmedim suni yi de Rabbim sağ Salim kucağına aldırır inşallah
Rabiaaayz Ben de 40+2 deyim bende de durumlar aynı ama doktorum yatış yap suni verelim demedi henüz. 2 günde bi kontrole gidiyorum. Bebiş çok kilolu değilse normal olur Allahın izniyle. Rabbim sana da kolaylık versin.
Rabiaaayz 40 ı geçince bebeğin kakasını yeme tehlikesi var. Ama bu vesvese yapılacak bi durum değil çok düşük bi ihtimal. Doktorum bana %1 ihtimalle böyle bir şey olabilir dedi. Ben 41. Haftayı doldurmayı düşünüyorum suni sancı için ama bakalım büyük de konuşmamak gerekir.