Kızlar son zamanlarda bikaç post görmüştm koronayla ilgili ama dikkat etmemiştim. Bayramın 3. Gününden beri boğaz agrım vardı dün baya sesim falan kötüleşti baş ağrım çoktu bide kayınvalidem de aynı diyimce terlemeye ve soğuk suya vermiştik sebebi. Görümcemde bizden bir gün sonra grip gibi oldu ateşlenmiş dün onlar test verdi bugün pozitif olduklarnı öğrendiler büyük ihtimalle bende öyleym test vermedm ilaç vermeyecekleri için. 14 haftalık hamileym ne yiyip içmem gerek yaşayanlar tecrübe edenler yardımcı olur mu?