Kuskoysunlaryoluna 17+3 günlük olduk biz.Bulantılardan eser kalmadı Kilo artışı da başladı. Ve karnım cok geriliyor şimdiden cok acıyor etrafıma soruyorum acıma olmamıştı diyorlar. Sizde durumlar nedir hamişler her şey nasıl gidiyor. Onun dışında uyurken de artık rahat uyuyamıyorum sürekli dönmeye başladım.
girl_boy_annesi Kuskoysunlaryoluna 16+4 olduk 2. Gebeliğim çocuk ile ilgilendiğim için yoruluyorum biraz arada bel kasık ağrılarım oluyor
Ozisko Kuskoysunlaryoluna 16 haftalıkken kahverengi lekelenmem oldu doktoruma yazdım progestan kullan dedi şu an kullanıyorum. 17 haftalık olduk ara ara adet sancısı gibi sancı gelip gidiyor. Bazen acaba bebeğim yaşıyor mu kalbi atıyor mu diye düşünmeden edemiyorum. Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏
Elif71 Kuskoysunlaryoluna 16+6 haftalık olduk hala mide bulantısı ve kusma var maalesef ve aşırı halsizlik 7 buçuk kilo verdim başka sıkıntım yok şimdilik
HeyMommy Kuskoysunlaryoluna 17+5 olduk. Sabahları kalktığımda çok rahatım ama sırayla kahvaltı özellikle akşam yemeğini yediğimde çok rahatsız oluyorum. Sanki 8 aylık karnım var gibi şişiyo ve o zaman aşırı geriliyo karnım yanlardan. Mide bulantılarım baya bitti gibi. Kasık ağrısı arada bendede oluyor. Ama lekelenmem falan yok. 8 Ağustos’a detaylı ultrason günü aldık. Muayene süreleri uzun olunca günlerde geçmiyor 🤷🏻♀️
Celiktss 16+1 bugün.. Sağ kalça kemiği ağrısı, vajinadan bıçak batması ağrısı, ara ara kasık ağrısı… Umarım büyüme/genişleme kaynaklıdır….
Kuskoysunlaryoluna Ozisko geçmiş olsun. Adet sancısı gibi olan agrıyı bi gün bende yoğun yaşadım sonradan geçti lekelenme olmadı. Heralde normal bu haftalarda bu ağrılarımız.
Kuskoysunlaryoluna Elif71 inşallah sizin de geçer bir an önce. Bulantılar hayatı mahvediyor gerçekten bittiğinde nefes aldığımı hissetmiştim . Epey de kilo vermişsiniz geçer inşallah 🙏🏻
Elif71 Kuskoysunlaryoluna inşallah canım artık doktora da diycem ilaç falan versin yoksa olmuyor hiç bişey den zevk alamıyorum
Nazendehanim Kuskoysunlaryoluna 16+5 bacak krampı ve karın acısı ağrı gibi de değil acı bildiğin .. böyle devam ediyoruz 🌸
Celiktss Bulantılar stres +sıcak havayla artıyo sanırım.. İstanbulda sıcaklardan kusuyodum, uyanır uyanmaz ter içinde yemek yiyemiyodum memlekete geldim, hava temiz ,serin. İştahım nasıl açıldı anlatamam. Bulantı ilacını geldiğim gün bıraktım
TeoMom Kuskoysunlaryoluna Biz de 17*+3 olduk canım başından beri rahat bir hamileliğim var ama arada karnım ağrıyor adet sancısı gibi doktora gidince soracağım birde bu ara sıcakta mı bilmiyorum iç çamaşırım hemen ıslanıyor su mu sızıyor diye endişelendim ama terdir herhalde ilk bebeğimi kaybedince aşırı evhamlıyım🙈
esmaozdemir76 Kuskoysunlaryoluna 18+1 den selamlarrrr🥰 benim ayakta kaldığım zaman kasıklarımda ağrı oluyor. Bulantılar sadece sabahları var arada gün içinde de oluyor, iştahım açılmaya başladı ama daha tartilmadim🤭 bebeği ufak ufak hissediyor gibiyim ama emin olamiyorum acaba bebek mi yoksa gaz filan mı🙄
esmaozdemir76 Kuskoysunlaryoluna ve evet uykularda zorlasmaya başladı. Sürekli uyanıyorum dönerken belim ağrıyor bazen
Stella_0 Kuskoysunlaryoluna Bende 18+3 oldum. Bende fıtıkta var kalçama çok ağrı vuruyor bazen yürürken zorlanıyorum. Benim karnım erken çıkmaya başlamıştı o yüzden bel ağrılarım oluyordu. Karnımda acı oluyor benimde gerginleşti çok sürekli nemlendiriyorum. Karnım ve midemi taş gibi hissediyorum gaz problemim olmamasına rağmen. Kasıklarıma ağrı vuruyor bazen büyüyor tabi acı ağrı gerginlik elbet olacak ama ben birde böbrek nakilliyim böbreğim karnımın sağ tarafına takılı. Oraya baskı çok hissediyorum ağrı vuruyor ama çok şükür bir sıkıntımız yok 😊🙏
15ysr11 Kuskoysunlaryoluna 17+2 olduk bizde mide bulantım tamamen geçmiş değil kilo artışı başladı mı onuda bilmiyorum henüz 🤭 Ama en çok göğüs büyümesi farkettim karnımda az çıkmaya başladı gibi gibi, bende de batma oluyo gece uyandığımda oluyo. Gece wc ye 2 3 kere kalkardım artık 1 kere bile kalkmiyorum