Çarşamba günü boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum ve çok rahat geçti hiç ağrım sızım kanamam hiçbir şeyim yoktu kanama kırmızı değil de pembe oluyordu o da sadece lavaboya girince geliyordu ayrıca hastaneden geldikten sonra akşam antibiyotiğe başladım doktorum yazdı herneyse dün sabahtan beri kasıklarıma ağrı girip çıkıyordu bıçak saplanıyor gibi olup 2 dakika sonra geri geçiyordu ama kanama vs hiçbir şey yoktu bu sabah da eşimle biraz yakınlaşma yaşadık afedersiniz yüzeysel oldu ilişki vs değil ve lavaboya gittim şıpır şıpır kan akıyor pıkpırmızı taze kan belli yani başına gelen var mı ne yapmam lazım doktorum 10 gün sonra sonuçlar için çağırdı