Bade0022 Merhaba kızlar biliyorum erken ama zaman geçmiyor resmen adetime 9 gün varken beta baktırdım 2.13 çıktı yükselir diye umudum var başına böyle birşey gelen sonradan yükselen oldu mu beni bilgilendirebilirmisiniz
Sedaduru teacherozlem evet erkenden strese giriliyor ama zaten yaptırmış şu an aklında soru işaretleri var.Bu sonuca göre gebe değil ama normalde de 0larda olması lazım çok çelişkili bir değer.Bende 9.87ile regle 1 hafta kala öğrenmiştim beklemeyi sevmeyenlerdenim yani 🤗
haticenurrr Bade0022 keşke bekleseydiniz düsük cıkacagı belliymiş betanın 🥲🥲 bence yükselir diye düsünüyorum ama stres yapmayın🙏🏻🥰
teacherozlem Bade0022 yani regl gecikmeli ki ilk değer sağlıklı belirlensin sonrasında iki günde bir aynı saatte aynı merkezde kan verip iki katına çıkmış mı baktırmalı