Arkadaşlar merhaba ben 35 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğin üç yaşında bir kızım var Allah nasip ederse bir tane de oğlum olacak ama bir sorunum var benimle bu durumu yaşayanlar varsa aynı şekilde nasıl yaşadıklarını anlatmanızı isterim yaklaşık bir haftadır gögüslerim şişmeye başlamıştı süt geliyordu zaten Prolaktin hastasıyım normal şartlarda da ama göğüsündeki sütü çözdüremedim ödem yaptı sürekli şişiyor şişliğini bir şekilde alıyorum indiriyorum sıcak uygulama yapıp ama Meme başının arka tarafında oluşan ödem bir türlü çözülmüyor süt muhtemelen pıhtı gibi kaldı orada böyle bir şey yaşayan var mı yaşadıysanız ne yaptınız yazabilir misiniz