Ilahem Mrba hanimlar.buraya fotoraf yukluyemiyorum.reglime 6 gun kala test yapdim.pozitiv cikdi yani silik falan diyildi baya baya cikdi acaba hamile ola bilirmiyim?hcg vermeye imkanim yox kocam yanimda diyil.hamile olunmadigi halda test pozitiv cikarmi?
Irem88- Ilahem büyük ihtimalle hamilesiniz eğer imkanınız varsa 2 test daha alın deneyin kesinleşir en azından.Hayırlı olsun