Minnakmomo aslında o haftalardaa benim de ağrım vardı ama zonklama şeklinde değil hafif hafif adet ağrısı gibiydi ve rahim genişlemeye başladığı için öyle felan demişti doktor ama tabi sizinki zonklama diyorsunuz ve devamında herhangi bir kanama lekelenme vs olursa direkt acile gidin herkesin hamileliği farklı olur ben iki düşük geçirdim şu an yine hamileyim bunlar bile birbirini tutmuyor öyle diyeyim size. Çok geçmişler olsun.