Kubra008 ben 6 ay dolana kadar sürekli çıkardım 4 Aydan sonra biraz hafifledi ama yine de 6 aya kadar sürdü. Doktorum zofran verdi onu içince rahatlıyordum bir şeyler yiyordum ilaç içeceğim zamanlar kullandım genelde günde 1 tane içiliyor zaten bir zararı da yokmuş şükür şimdi 8 aylık olduk. Bebeğin savunma mekanizması gibi düşün zararlı şeyler yiyip gelişimini engellemeni istemiyor kendince tedbir alıyor yaramaz ☺️😂