Mirr06 ben ılkım temmuz sonunda doğmuştu cıtcıtlı zıbın hastane cıkıs setı bıde penye battanıye vermıstım onları gıydırmıslerdı ancak odaya cıkınca cok sıcak oldu devlet hastanesının odaları kalabalık bıde antebın sıcagı hemen soydum bebeğimi sende kıyafetlerını ver odaya gelınce duruma gore bakarsın