Selimkemalinannesi Kızlar ben 34+3 deyim neredeyse günde 12 saat uyuyorum Öyle böyle değil sürekli deliksiz uyku Böyle olan var mı Bebek ben uyurken aç kalmıyor mu yada uyanıyor mu ne oluyor durduramıyorum akşam 10 da bi yatıyorum sabah 9-10 da kalkıyorum
Emedko Selimkemalinannesi şimdi uyu uyuyabildiğin kadar .. Bebek doğunca böyle deliksiz uyumak hayal olacak çünkü 🤭😬
kedisever11 Selimkemalinannesi gebeliğin ilk zamanları öyleydim sonraki 3 ay normale döndüm şimdi 37 haftalık olacağız yine çok uyumaya başladım gözlerimi açamıyorum uykudan, gebeliğim uyuyarak geçti desem yanlış olmaz 😂 ama acıkınca kalkıp yemek yiyorum ben aç karına uyunmuyor ki bebiş de daha çok karnını acıktırıyor insanın
Umutunannesi92 Selimkemalinannesi Bende 34+3 um gece dört beş sefer lavaboya kalkmaktan en ufak sese uyanmaktan toplamda uyuyabildigim 3 saat filan ancadir. Artık psikolojimi etkilemeye başladı baş ağrısından duramıyorum yaşam kalitem düştü. Ben uyuyamıyorum sen uyu bacım keyfini çıkar 🙏🌺
Selimkemalinannesi Emedko ay öyle demeyin herşey tadında güzel o uykusuzlukta o an dert edilir sonra güzel anı olarak kalır ya :)))
Selimkemalinannesi kedisever11 evet o ilk üç ay her yerde uykum geliyordu şimdi deliksiz o ilk üç aydaki gibiyim
Emedko Selimkemalinannesi İnan dert etmiyorsun uykusuzluğu cnm . Rabbim öyle bi güç veriyor ki annelere bazen öyle dinç kalkıyor insan sabahları . Sanki deliksiz uyumuşcasına 😊
Knergiz Selimkemalinannesi bende çok uyuyorum normal olmadığını düşünüyorum ama 😁 genelde uyunmuyormuş bu haftalar 33+5 benim de