Cnscnscns Kızlar merhaba, İnternetten bebek çikolatası yaptıracağım. Ama gıda olunca pek güvenemiyorum. Kaliteli olur mu kargoda hu sıcakta erir mi diye. Önerilerinizi tecrübelerinizi paylaşır mısınız hangi sayfalardan yaptirdiniz
kedisever11 Cnscnscns instagram da çikolata deposu var çikolataları çok güzel ve kaliteli, güzel paketliyorlar. 2 günde geldi benim. Ama havalar sıcak eriyebilir biraz ben şuan buzdolabında saklıyorum hastaneye giderken götüreceğim inşallah
Pyrz_07 Cnscnscns bende çikolata deposundan yaptırdım ama özensiz buldum şahsen üstüne yapıştırdıkları isimler bile yamuk falan yapıştırılmış ve bana ulaştığında çoğu çikolata erimiş bi şekilde gelmiş üstündeki etikete bulaşmıştı çikolata o yüzden doğumunuz yaza denk geliyorsa kesinlikle kendi yaşadığınız şehirden görerek alın ben pişman oldum
kedisever11 Perikizi83 30 haftalıkken felan yaptırmıştım ne olur ne olmaz gelmez diye ama 2 günde geldi
Kartaaneesiii Bende çikolata deposundan yaptırdım burda daha önce de görmüştüm evet çikolatası kaliteli ama ben karton kutu istemiştim ve kutunun kalitesini hiç beğenmedim , çikolataları o kutuda servis edemem yani o derece gümüş tepsime koyacağım artık
kedisever11 Cnscnscns yuvarlak metal kutuya yaptırdım baskısı yapışkanlı metale baskı değil. Almadan önce çok araştırmıştım çok memnun kaldım