Ala22 Kızlar selam transferimin 10. Günü hcg 647 çıktı tek embriyo transferi olmuştum ancak bölünüp ikiz olma durumları oluyor diye duymuştum sizce değerim çok mu yüksek çıkmış? İkiz değeri mi yani?
teacherozlem Ala22 hayırlı olsun hamilesin o belli olmaz değerden çok sevindim Allah isteyen herkese nasip etsin
Sehrbnon122 Ala22 canım insallah ikizdir bende 2 adet 5.gün embriyosu transferi oldum ve 18 haftalık ikizlerime hamileyim suan 12 gün 350 cıktı beta hcg bağlamak dogru degil ama insallah ikizdir ya
Guld3niz Ala22 hayır olsun sağlıkla kucağına alirsin inşallah bende dün transfer oldum har hangi bir belirdi varmiydi sizde
Aytenli2 Öncelikle merhaba kızlar bişey sorcaktım , yumurtlamamın üstünden 12 gün geçti test yaptım çıkmadı ama her türlü belirti var sizce çok mu erken baktım
[silindi] Ala22 ikiz olduğunu sanmıyorum bende de çok yüksek cikmisti 2900 4000 arasındaydı ama 1 tane bebek var suan sağlıklı gebeliklerde böyle ilerliyor demekki