tmelooo bende öyleyim malesef bugün 1 hafta oldu çıkamadım işin tuhaf tarafı gelmiyor da anlamadım eşim hiç yemek yemiyorsun ondan diyor ama az az da olsa yiyorum ona rağmen yok yani. Gelince de felaket sancı yapıyor sizin gibi ikinmaktan ağlıyorum. Kayısı ye sabahları aç karnına, 1 kaşık yağ iç her sabah bol su iç birde bunlardan fayda görüyorum ben azda olsa