Son zamanlarını yaşıyorum ve başından beri hep normal geçti gebeliğim. Bulantiymis koku hassasiyetiymis hiç bir şeyim olmadı çok şükür. Sadece bir dönem midemi usutunce bulantım olmuştu. Onun dışında hamile olduğum belli olmuyordu. şimdi agirlastim artık kasik ağrılarım başladı o kadar.