Mrvnrsntrk Kızlar ilk aylarda bel agrısı cok çeken var mı yatamıyorum üstüne cok agrıyor uykudan uyanıyorum resmen hafif kasık agrısıda var hep böyle mi gıdıcek
Eren_umay2 Mrvnrsntrk 1 aydır bende öyleyim gece uyuyamıyorum resmen dünde belim kopacak gibiydi eşim sağolsun masaj yaptı 10 dk ya bişeyim kalmadı ilk gebelimde de son aylarıma doğru bel ağrısı oluyor du masajla geçiyordu hemen
Canancndn Mrvnrsntrk kasık ağrıları 10 11 12 gibi azalıyo. Sonra rahim genişledikçe yine oluyomuş ama sizinki yerleşme ağrısı olabilir kaçıncı haftadasınız bilemedim ama gerçekten biraz farklı. Ben 13teyim. Bugünlerde bende bel ağrısı çekiyorum hatta hiç bitmiycek mi oldum bende
Mrvnrsntrk Canancndn 6.hafta olcak salı günü canım doktora gıdıcem keseyi görmeye bakalım inş geçer 🙄🙄
Canancndn Mrvnrsntrk tebrik ederim. Sizinki yerleşme ağrısı o zaman bu haftalar çok normal. Doktorunuza danışırsanız onaylayacaktır
Canancndn Mrvnrsntrk bnce gitmemeniz daha iyi olmuş 4.5 5 haftalık kese gözükmesi çok nadir. Belki bi ihtimal kal atışıda duyarsınız. Ben onu 7. Haftada duymuştum mesela kontrol randevusunun son gününde. Kalp atışından sonra ta 12. Hafta çağrıyo zaten o yüzden aklınızda olsun
Mrvnrsntrk Canancndn herseyde vardır bır hayır ozaman canım 🥰salı günü randevu günü 6 haftalık olcak belkı görür 🥰