Ezgimmmmm Tabii ki seçebilirsiniz. Bende isteğe bağlı sezaryen oldum.
Bu konuda kimseyi dinlemeyin, nice normal doğurup ağrı çeken yerinden kalkamayan kadınlar da var. Sezaryen olup mis gibi süreç geçirende. 🙏🏻
Ben hiç zorlanmadım 3.günümde çamaşır bile asmıştım. Sadece sezaryen sonrası yürümekten çekinmeyin, canım acır aman yatayım demeyin. Ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyileşme süreciniz olur.