Srpeng sağ salim kavuşun inşallah da sezeryan mı oldunuz acaba ben sezeryanla doğum yaptım benim de bir türlü çıkmayan gazım vardı bi arkadaşımın tavsiyesiye afedersiniz makatını uyar demişti ve baya da işe yaramıştı bende o gaz sancısını bilirim denemekte fayda var