Fhjj azerice konuştuğun için biz pek anlamasakta sanırım çocuk düşerse ne olur demek istiyorsun anladığım kadarıyla,kanaman başlar parçalı kan gelir, o durumdada hastaneye gdip doktora muayene olcaksn eğer tam düşmüşse kanamayla bişey yapmıyosun parça kalırsa içerde ilaçla düşürtüyolar yada kürtaj oluyosun