Kızlar biseyi çok merak ediyorum erken doğum riskim vardı 31.haftadan beri nidicard sancı kesici ilaç içiyordum adalat ve ya başka bir ilaç içende varmış 36+5 te doktor ilacı bıraktırdı. İlacı bıraktıktan sonra ne zaman sancı gelip doğum başlar? Böyle bir durumda olan oldu mu siz bu durumla hiç karşılaştınız mı?